انصاری بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس: باشگاه می گوید صبر کن

انصاری بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس: باشگاه می گوید صبر کن

خبرگزاری فوتبالی- مدافع پرسپولیس که برای مذاکره و صحبت درباره ادامه وضعیت خود در باشگاه حضور یافته بود، دست خالی ساختمان این باشگاه را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد انصاری، مدافع قرمزها که هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده و این روزها دوران نقاهت بعد از مصدومیت رباط صلیبی را پشت سر می‌گذارد، در شرایطی که امروز برای چندمین بار طی چند روز گذشته جهت مذاکره بر سر ادامه وضعیت خود در این تیم و دریافت مطالبات به باشگاه پرسپولیس رفته بود، بدون نتیجه خاصی ساختمانباشگاه پرسپولیس را ترک کرد.

انصاری که در تمرینات قرمزها دچار آسیب دیدگی شده بود، با توجه به اعلام کادر فنی حق حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارد. انصاری در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد که یحیی گل محمدی به او اجازه حضور در تمرینات را نمی دهد و مدیران باشگاه هم تکلیف او را روشن نمی  کنند و به من می گویند فعلا صبرکن.

مدافع قرمزها در ادامه گفت بر خلاف نظر بسیاری، از آخر آذرماه آماده حضور در تمرینات هستم و می توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم.

وی درباره اینکه زمان ثبت رسمی نقل و انتقالات چهار روز دیگر به اتمام می‌رسد و در این شرایط بلاتکلیفی‌اش به آینده این بازیکن ضربه می‌زند گفت: این موضوع را از دوستان بپرسید.

محمد انصاری صبح امروز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر با کنایه به کادر فنی پرسپولیس نوشت «از مسئولان دانشگاه شهید بهشتی تشکر می کنم که اجازه دادند در زمین چمن این دانشگاه تمرین کنم»

مدافع قرمزها یکسال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و ادامه این همکاری به توافق طرفین بستگی دارد.

7655