دفاع گواردیولا از آگوئرو در جنجال تماس فیزیکی او با داور

دفاع گواردیولا از آگوئرو در جنجال تماس فیزیکی او با داور

خبرگزاری فوتبالی - پپ گواردیولا پس از جنجال به وجود آمده بر سر تماس فیزیکی سرجیو آگوئرو با داور بازی در سر صحنه‌ای که با نظر او مخالفت داشت از این بازیکن دفاع کرد. 

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار آرسنال برابر منچسترسیتی که با پیروزی 1 - 2 شاگردان گواردیولا همراه بود در یک صحنه آگوئرو دستش را روی شانه میسی الیس، کمک داور بازی گذاشت و این اتفاق زمانی رخ داد که این داور یک اوت را به سود آرسنال در نیمه اول اعلام کرده بود و بازی هنوز با یک گل به سود سیتی دنبال می‌شد.

این صحنه و تماس یک بازیکن به داور، به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های بسیاری را در پی داشت که بسیاری به آگوئرو اعتراض کرده بودند. کارشناس اسکای اسپرت نیز با اعتراض به این اتفاق گفته بود که این بازیکن باید رفتار بهتری را در پیش می‌گرفت و در مقابل از واکنش داور بازی به این رفتار تمجید کرده بود. اما گواردیولا از بازیکن 32 ساله خود حمایت کرده و مدعی شد که نباید این اتفاق را چندان بزرگ کرد. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: " بی‌خیال دوستان. سرجیو بهترین و مهربان‌ترین فردی است که من در طول زندگی‌ام با او ملاقات کرده‌ام. در شرایط و موقعیت‌های دیگر به دنبال مشکل بگردید نه در چنین اتفاق و موقعیتی. "