گتوزو پس از برد ۴ گله: هر کس گفته نمی‌خواستیم مقابل یوونتوس بازی کنیم دروغگو است!

گتوزو پس از برد ۴ گله: هر کس گفته نمی‌خواستیم مقابل یوونتوس بازی کنیم دروغگو است!

خبرگزاری فوتبالی – گتوزو پس از برد ۴-۱ شاگردانش مقابل آتالانتا خوشحال به نظر می‌رسد اما هنوز هم بابت عدم انجام بازی مقابل یوونتوس ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، جنارو گتوزو پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت: به خوبی برای این دیدار آماده شده بودیم و تمریناتی در زمینه حملات ۴ نفره داشتیم. ذهنیت خوبی از بازیکنان و تمایل آن‌ها به پس گرفتن توپ را دیدم. ما در خط حمله تیم بسیار خوبی داریم.

نتیجه دیدار برگزار نشده ناپولی مقابل یوونتوس ۳-۰ به سود یووه اعلام و یک امتیاز هم از ناپولی کسر شد تا گتوزو از افسوس‌هایش بگوید. سرمربی ناپلی‌ها در ادامه افزود: من بیشتر از هر کس دیگری افسوس می‌خوریم. یوونتوس  تیمی است که می‌خواستیم شکست دهیم اما در حال حاضر در میانه کاری در حال پیشرفت قرار داریم. مسئله اصلی این بود که ما می‌توانستیم به آن‌جا برویم و بازی کنیم و من هم می‌خواستم با همان سیستمی که امروز بازی کردم بازیکنان را به میدان بفرستم فقط دمه را به جای باکایوکو در زمین قرار بدهم. خیلی چیزها می‌شود گفت اما هر کس می‌گوید نمی‌خواستیم مقابل یوونتوس بازی کنیم دروغگو است. ساعت ۱۸:۵۵ بود و ما در اتوبوس بودیم. در بدترین حالت می‌توانستیم ۳-۰ شکست بخوریم. در زمین مسابقه نه به عنوان جریمه و محرومیت.

1101