آخرین باری که رئال مادرید و بارسلونا قبل از ال‌کلاسیکو باختند، چه اتفاقی افتاد؟

آخرین باری که رئال مادرید و بارسلونا قبل از ال‌کلاسیکو باختند، چه اتفاقی افتاد؟

خبرگزاری فوتبالی - در عین ناباوری هم رئال مادرید و هم بارسلونا در آخرین بازی خود قبل از ال کلاسیکو شکست خوردند. بدین ترتیب بازی نیوکمپ نه تنها از نظر بدون تماشاگر بودن بازی متفاوتی خواهد بود بلکه شکست دو غول فوتبال اسپانیا باعث شده تا یکی از غیرمنتظره ترین بازیهای ممکن را در پیش داشته باشیم چرا که بر خلاف معمول که یا هر دو تیم یا حداقل یکی از آنها روی فرم بودند، به نظر می رسد که این بار هم رئال و هم بارسا با مشکلاتی به بازی می رسند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در خانه مقابل کادیز شکست خورد در حالی که بارسلونا در خانه ختافه در عین ناباوری مغلوب شد. بدین ترتیب هر دو غول فوتبال اسپانیا در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو مغلوب شدند. بازی رئال مادرید و بارسلونا قرار است که شنبه سوم آبان ساعت 17:30 در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود. 

آخرین باری که هم رئال مادرید و هم بارسلونا قبل از ال کلاسیکو بازیهایشان را در لالیگا باخته بودند به آوریل 2003 برمی گردد. هفده سال پیش رئال مادرید در زمین سوسیه داد با نتیجه چهار بر دو باخته بود در حالی که بارسلونا با همین نتیجه در خانه مقابل دپورتیوو مغلوب شده بود. ال کلاسیکوی بعد از این دو شکست با تساوی 1-1 به پایان رسید که رونالدوی برزیلی برای رئال مادرید گلزنی کرد و لوئیز انریکه نیز تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

4125