زلاتان در اینستاگرام خود را به شیر درنده تشبیه کرد!

زلاتان در اینستاگرام خود را به شیر درنده تشبیه کرد!

خبرگزاری فوتبالی - میلان در دربی شهر میلان موفق شد با نتیجه 2 بر 1 اینتر را شکست دهد و فاتح دربی شود. زلاتان ابراهیموویچ که به تازگی ویروس کرونا را شکست داده و از قرنطینه خارج شده است، در اولین بازی خود دو گل به ثمر رساند و بسیار درخشان ظاهر شد. در حقیقت هر دو گل میلان را در این بازی زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رساند تا نشان دهد که چقدر آماده است و شرایط قرنطینه روی او تاثیری نداشته است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان که هر دو گل میلان را مقابل اینتر به ثمر رساند و باعث پیروزی تیمش در دربی شد، در مصاحبه‌ی خود پس از بازی گفته بود که قرنطینه شدن باعث شده بود که او گرسنه تر شود و خود را در بازی مقابل اینتر نشان دهد. در حقیقت زلاتان مانند یک شیر گرسنه به دربی میلان آمد و به اینتر حمله کرد و این تیم را تکه پاره کرد! مهاجم سوئدی که در حال حاضر 39 ساله است، نشان داده که سن برای او فقط یک عدد است و این بازیکن همچنان در حال درخشیدن است و باید دید که تا کِی می‌تواند این روند را ادامه دهد.

مهاجم سوئدی پس از بازی با انتشار این تصویر از شیر درنده که از آن‌ها خون می‌چکد در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:"سربلندی"

1470