زیدان: کادیز می توانست دو، سه گل دیگر به رئال مادرید بزند

زیدان: کادیز می توانست دو، سه گل دیگر به رئال مادرید بزند

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد شکست تیمش مقابل کادیز صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی در مورد این شکست گفت:" نمی توان توضیحی پیدا کرد. خیلی بد بازی کردیم و در شروع نیمه اول از همه نظر نمایش بدی داشتیم. حس می کردیم که از نظر فیزیکی وارد بازی نشده ایم و از آغاز تا پایان بازی دچار مشکل بودیم. وقتی بد بازی می کنی چنین اتفاقاتی و چنین نتایجی رخ می دهد. حریف با لیافت بازی کرد. می توانستند در نیمه اول دو، سه گل بزنند و کاری هم از دست ما بر نمی آمد. حریف دو، سه موقعیت داشت تا کار را تمام کند. روز خوبی نداشتیم. سعی می کنیم که این شرایط را عوض کنیم و باید از خیلی لحاظ ها بهتر شویم."

زیزو در ادامه صحبت های خود بیان کرد:" شروعی بد و بدون ریتم را در این بازی داشتیم. حریف ریتم بازی بهتری داشت. توضیحی وجود ندارد. حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم چرا که از نظر بدنی کمی خسته بودیم. هر سه روز یک بازی داریم. قبل از بازی مقابل کادیز گفتم که بازیکنان متوقف نمی شوند و حق استراحت ندارند. از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتیم. می توانستیم در نیمه دوم نتیجه را عوض کنیم چون بهتر بودیم اما دیگر گذشته و کاری از دست ما بر نمی آید. "

سرمربی رئال مادرید در مورد مصدومیت راموس هم صحبت کرد:" از ناحیه زانو مصدوم شده و پزشکان نظر می دهند. بین دو نیمه احساس درد داشت و نمی خواستیم ریسک کنیم. امیدواریم که دچار مصدومیت جدی نشده باشد."

4125