نگرانی جدی رئال مادرید: مصدومیت راموس یک هفته قبل از ال کلاسیکو

نگرانی جدی رئال مادرید: مصدومیت راموس یک هفته قبل از ال کلاسیکو

خبرگزاری فوتبالی - زنگ خطر در رئال مادرید به صدا در آمد. سرجیو راموس با مصدومیت بین دو نیمه بازی رئال مادرید و کادیز از زمین خارج شد و حضورش در ال کلاسیکو مشخص نیست. در حال حاضر مدت دقیق مصدومیتش مشخص نیست اما در برخورد با لوزانو در دقیقه 27 دچار مصدومیت شد و با درد از استادیوم خارج شد. راموس از زمان پایان قرنطینه به هیچ وجه استراحت نکرده و به نظر می رسد که فشردگی بازیها عامل مصدومیت اوست.

به گزارش فوتبالی، راموس از ناحیه زانوی پای چپ احساس درد داشت و زیدان تصمیم گرفت که به او فشار نیاورد. بین دو نیمه با بدنساز رئال مادرید صحبت کرد و مشخص بود که شرایطش خوب نیست و زیدان تصمیم گرفت که میلیتائو برزیلی را به جای او وارد زمین کند.

رئال مادرید هنوز بیانیه ای در مورد مصدومیت راموس منتشر نکرده است اما او با یک ربع تاخیر بین دو نیمه از رختکن به سکوها آمد و در تصاویر مشخص بود که روی پایش یخ گذاشته است. زیدان در پایان بازی گفت که علت تصمیم راموس احتیاط بوده است هر چند که تصمیم نهایی را پزشکان می گیرند. حالا در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو قطعا حضور راموس در  این بازی خیلی مهم است و زیدان هم نمی خواهد بدون کاپیتان تیمش به مصاف بارسلونا برود.

4125