ساسان انصاری: خوشحالم برای فولاد می‌جنگم

ساسان انصاری: خوشحالم برای فولاد می‌جنگم

خبرگزاری فوتبالی- ساسان انصاری مهاجم جدید تیم فولاد با انتشار پیامی، به امضای قرارداد با این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، انصاری که توانست با عقد قراردادی به فولاد ملحق شود، در این پیام خود فولاد را خانه خود خوانده و نوشته که خوشحال است برای این تیم بازی خواهد کرد.

او در این پیام اینستاگرامی‌ نوشته است:

برگشتن به شهر و باشگاهی که متعلق به آنجایی و رشد و شکوفاییت را مدیون آنجا می‌دانی قطعا اتفاقی شیرین برای من خواهد بود، سپاس از هواداران عزیز و خونگرم فولاد که همیشه به من لطف داشتند و دارند.

همیشه خودم را در همه شرایط فرزند فولاد می‌دانستم و از حضور دوباره‌ام کنار شما بسیار خوشحالم. انتخاب فولاد جدا از دلی بودن قطعا براساس منطق و تفکر بوده است چرا که باشگاه حرفه ای و بزرگ فولاد خوشبختانه در این برهه، افراد بزرگی بر مسند فنی و مدیریتی خود می‌بیند و وجودشان کمک بزرگی خواهد کرد که فولاد همان تیم بزرگ باشد که انتظارش را دارید.

 بودن آقا جواد نکونام و همکاران کاربلدشون قطعا دلگرمی و شرایط خوبی فراهم می‌کند برای همه ی مجموعه، بازیکنان و هواداران و بسیار خوشحالم اینجا کنار ایشان برای اعتلای نام فولاد خواهم جنگید.

همچنین آقای سعید آذری که این مجموعه بزرگ فولاد سال ها نیاز به مدیر بزرگ و توانایی همچون ایشان داشت تا بتواند قله‌های موفقیت را فتح کند.

 انرژی مثبت و حمایت همه ی شما باعث دلگرمی بزرگ ما خواهد بود.

 همه با هم برای موفقیت و سربلندی فولاد

با احترام

ساسان انصاری

6641