توضیحات مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس درباره ارسال دفاعیه پرونده آل‌کثیر

توضیحات مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس درباره ارسال دفاعیه پرونده آل‌کثیر

خبرگزاری فوتبالی- مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم که با کمک فدراسیون فوتبال، بهترین اقدام ممکن برای تبرئه شدن مهاجم پرسپولیس انجام شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر خوشحالی پس از گل اولش مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از سوی AFC  به مدت ۶ ماه از انجام فعالیت‌های ورزشی محروم شد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس قصد دارد با ارسال مستندات خود، توضیحات لازم را برای بخشش این مهاجم ارائه دهد.

امیر علی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد ارسال مستندات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه، شرح تفصیلی رای مربوط به محرومیت عیسی آل کثیر را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است، می توانیم تا شنبه آینده زمان داشته باشیم که لایحه خود را ارسال کنیم. البته این امر منوط به آن است که ظرف مهلت سه روزه اول به کنفدراسیون اعلام کنیم که به رای اعتراض داریم. از زمان ارسال این نامه، ۵ روز برای تنظیم و ارسال لایحه زمان خواهیم داشت.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه خاطر نشان کرد: تیم حقوقی روی این لایحه کار می‌کند و مشاوره‌های مختلفی هم از وکلا و کارشناسان حقوقی گرفته شده است. تلاش باشگاه بر این است که با کمک فدراسیون، بهترین اقدام ممکن برای تبرئه شدن مهاجم پرسپولیس انجام شود.

6641