رونالدو امروز را در قرنطینه چگونه سپری کرد؟

رونالدو امروز را در قرنطینه چگونه سپری کرد؟

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، پس از ابتلا به ویروس کرونا فورا اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد و به منزلش در ایتالیا منتقل شد تا در آنجا قرنطینه شود. او هر روز تصاویری از خود را در قرنطینه منتشر می‌کند تا نشان دهد که این اوضاع را چگونه سپری می‌کند. به نظر می‌رسد که رونالدو امروز از سونای خشک استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته کریستیانو رونالدو به استخر خانه‌اش رفته بود و در آنجا به ریکاوری عضلانی پرداخته بود اما برای امروز او برنامه‌‌ی دیگری داشت. به نظر می‌رسد که فوق ستاره پرتغالی امروز را به سونای خشک پرداخته است و از ویتامین سی و ویتامین دی بهره‌مند شده است تا بتواند هر چه سریع‌تر کرونا را شکست دهد. رونالدو انگیزه زیادی دارد تا بتواند خود را به بازی یوونتوس و بارسلونا برساند و به همین دلیل سعی می‌کند که تا تست بعدی کرونا که حدود 10 روز دیگر از او گرفته می‌شود در سلامت کامل باشد تا نتیجه تست منفی شده و بتواند به تمرینات یوونتوس برگردد و برای بازی مقابل بارسا و جدال دوباره با لیونل مسی آماده باشد.

کریستیانو رونالدو اخیرا گفته بود که در قرنطینه هر کاری می‌کند تا آمادگی جسمانی‌اش حفظ شود. رونالدو این تصویر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

1470