اعلام ترکیب رئال مادرید و کادیز؛ لوکاس وازکز و ایسکو فیکس شدند

اعلام ترکیب رئال مادرید و کادیز؛ لوکاس وازکز و ایسکو فیکس شدند

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و کادیز برای ادامه مسابقات لیگ اسپانیا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، در هفته ششم لیگ اسپانیا، رئال مادرید به عنوان صدرنشین میزبان کادیز خواهد بود. رئال مادرید که امشب برای اولین بار در فصل جدید در لالیگا از پیراهن صورتی رنگ خود استفاده خواهد کرد، برای بازی امشب با توجه به فشردگی بازیهای پیش رو و خستگی برخی بازیکنان به خاطر بازیهای ملی، از سیستم چرخشی استفاده کرده است. رودریگو گوئس، کاسمیرو و فدریکو والورده سه بازیکنی که سفری طولانی برای بازی در قاره آمریکای جنوبی داشتند، در بازی امشب استراحت کردند در حالی که لوکاس وازکز که آخرین ماه های حضورش در رئال مادرید را سپری می کند به شکل غیرمنتظره ای فیکس شده است. از سویی کادیز به عنوان تیم تازه وارد لالیگا انگیزه بالایی برای تقابل با رئال مادرید دارد. آنها پس از سالها در لالیگا مقابل رئال مادرید قرار می گیرند و در ورزشگاه دی استفانو حضور پیدا خواهند کرد. این آخرین بازی رئال مادرید در لالیگا قبل از ال کلاسیکو خواهد بود.

زیدان با این ترکیب در بازی امشب پا به میدان گذاشته است: کورتوا، ناچو، واران، راموس، مارسلو، کروس، مودریچ، ایسکو، لوکاس وازکز، وینیسیوس جونیور و بنزما. 

از سویی کادیز نیز با این ترکیب به زمین آمده است:لدسما، آکاپو، فالی، خوان کالا، پاچا اسپینو، یونسون، خوزه ماری، الکس، سالوی، نگردو و چوکو لوزانو.

4125