مشخص شدن ترکیب منچسترسیتی و آرسنال؛ جنگ دوباره شاگرد و استاد

مشخص شدن ترکیب منچسترسیتی و آرسنال؛  جنگ دوباره شاگرد و استاد

خبرگزاری فوتبالی - پس از تقابل حساس و جذاب لیورپول و اورتون در دربی مرسی ساید حالا در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس هواداران باید بازی تماشایی میان منچسترسیتی و آرسنال را تماشا کنند که به نوعی تقابل دوباره استاد و شاگرد خواهد بود و قطعا می تواند یکی از جذاب ترین بازیهای این هفته باشد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی شروع بسیار ضعیفی در لیگ برتر انگلیس داشته و در سه بازی اول خود چهار امتیاز گرفته و قطعا از دست دادن امتیاز در بازی امشب باعث خواهد شد تا به بحران فرو بروند. آنها بعد از بازی امشب در ابتدا باید مقابل پورتو قرار بگیرند و بازی بعدی آنها در لیگ هم در مقابل وستهام خواهد بود. در حالی که تیم آرتتا در چهار بازی اول 9 امتیاز گرفته و اگر امشب پیروز شود فرصت خوبی دارد تا به رتبه دوم جدول برسد و پشت سر اورتون قرار بگیرد. آنها بعد از بازی امشب در ابتدا مقابل راپید وین اتریش در لیگ اروپا قرار می گیرند و بعد از آن نوبت تقابل با لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

ترکیب منچسترسیتی با هدایت گواردیولا برای بازی امشب بدین شرح است: ادرسون، واکر، روبن دیاز، ناتان آکه، کانسلو، رودریگو هرناندز، محرز، فودن، برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ و سرجیو آگوئرو.

ترکیب آرسنال با هدایت آرتتا نیز بدین ترتیب خواهد بود: لنو، بیرین، هولدینگ، گابریل، تیرنی، ساکا، ژاکا، سبایوس، ویلیان، اوبامیانگ و په په.

4125