اعلام ترکیب اینتر و میلان برای دربی؛ آماده جنگ بزرگ

اعلام ترکیب اینتر و میلان برای دربی؛ آماده جنگ بزرگ

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب اینتر و میلان برای ادامه مسابقات لیگ ایتالیا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، دربی شهر میلان در حالی برگزار می شود که هم روسونری ها و هم نراتزوری ها با هدایت پیولی و کونته تیم های آماده ای دارند و در یک سال و نیم اخیر روندی صعودی را طی کرده اند.

میلان و اینتر در حال حاضر هر دو در سه بازی اول بدون شکست بوده اند. تیم پیولی 9 امتیاز از سه بازی گرفته و در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار دارد در حالی که تیم کونته با هفت امتیاز تا پیش از بازی در رتبه ششم قرار گرفت. شاید در سالهای اخیر ضعیف هر دو تیم باعث شده بود تا دربی های میلان چندان بازیهای جذابی نباشند اما این بار شرایط تا حدودی متفاوت است.

اینتر بعد از بازی امشب در اروپا میزبان مونشن گلادباخ خواهد بود و در بازی بعدی لیگ ایتالیا در خانه جنوا به میدان خواهد رفت در حالی که میلان پنجشنبه در لیگ اروپا به مصاف سلتیک می رود در حالی که در دیدار بعدی خود در سری آ باید رو در روی رم قرار بگیرد.

ترکیب اینتر برای بازی امشب بدین شرح است: هندانوویچ، دی آمبروسیو، دی ورای، کولاروف، اشرف حکیمی، بروزوویچ، ویدال، پریشیچ، بارلا، لوکاکو و لوتارو مارتینز.

میلان با این ترکیب در بازی امشب وارد میدان می شود: دوناروما، کالابریا، کیار، رومانیولی، تئو هرناندز، بن ناصر، کسیه، سائلماکرز، چالهان اوغلو، لئائو، ابراهیموویچ،

4125