اورتون 2 - 2 لیورپول؛ اوج هیجان با دخالت VAR!

اورتون 2 - 2 لیورپول؛ اوج هیجان با دخالت VAR!

خبرگزاری فوتبالی - دو تیم فوتبال اورتون و لیورپول امروز در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 2 - 2 به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان آنچلوتی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه خانگی خود برابر رقیب همشهری قرار گرفتند و این مصاف در حالی شکل گرفت که آبی پوشان شهر لیورپول پس از سال‌ها در صدر جدول قرار گرفته بودند. گل زودهنگام سادیو مانه در دقیقه 3 بازی کار را برای بازیکنان اورتون سخت کرد اما در حالی که لیورپولی‌ها همچنان به دنبال به ثمر رساندن گل‌های بیشتر بودند در دقیقه 11 روی برخورد پیکفورد و ویرجیل فن دایک این بازیکن هلندی مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرد. پیکفورد می‌توانست با کارت قرمز و اعلام ضربه پنالتی به ضرر تیمش روبرو شود اما کمک داور ویدیویی اعلام کرد که فن دایک در شرایط آفساید قرار داشته است. این تعویض به سود آنچلوتی و شاگردانش شد و آنها موفق شدند در دقیقه 19 بازی را به تساوی بکشانند. 

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند و در نیمه دوم نیز بازی پایاپای و پر برخوردی را دنبال کردند تا در دقیقه 72 محمد صلاح گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند. اما این پایان ماجرا نبود و کالورت لوین موفق شد 9 دقیقه بعد بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند. بازی با هیجان و موقعیت‌های بسیاری از طرف دو تیم دنبال می‌شد که ریچارلیسون به دلیل خطای خطرناک روی تیاگو آلکانتارا در دقیقه 90 از زمین بازی اخراج شد. در حالی که 5 دقیقه زمان تلف شده اعلام شده بود این بار هندرسون در دقیقه 92 موفق شد گل سوم را به ثمر برساند اما لحظاتی بعد کمک داور ویدیویی اعلام کرد که سادیو مانه در آفسایدی که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شد این توپ را ارسال کرده و در میان بهت کلوپ و شاگردانش این گل مردود اعلام شد تا بازی با تساوی 2 - 2 به پایان برسد. لیورپول در این بازی 58% مالکیت و اورتون 42% مالکیت توپ را بر عهده داشتند. شاگردان کلوپ همچنین 512 پاس و شاگردان آنچلوتی 376 پاس برای یکدیگر ارسال کردند. بدین ترتیب اورتون با 13 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول باقی ماند و لیورپول با 10 امتیاز از 5 بازی موقتا به رده دوم صعود کرد. 

1811