امامعلی: پیشنهاداتی از تیم های پُرحاشیه داشتم اما آنها را رد کردم

امامعلی: پیشنهاداتی از تیم های پُرحاشیه داشتم اما آنها را رد کردم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مطمئن باشید من تا پایان فوتبالم هرگز به تیم‌هایی که حاشیه زیاد دارند نمی‌روم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، فراز امامعلی در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال پیکان و پیوستن به تیم مس رفسنجان، اظهار داشت: من پس از سال‌ها حضور در پیکان از این تیم جدا شدم. جا دارد از تمام مربیان، مدیران و دوستانی که به من برای پیشرفتم کمک کردند تشکر ویژه‌ای کنم. همچنین عذرخواهی می‌کنم که فرصت خداحافظی از دوستان و مدیران پیکان را پیدا نکردم و بلافاصله پس از فسخ قراردادم با پیکان به مس پیوستم و در تمرینات این تیم حاضر شدم. مطمئنا در اولین فرصت پیش آنها می‌روم تا خداحافظی کنم و برای تیم پیکان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه چرا تیم مس رفسنجان را انتخاب کرد، گفت: خداراشکر امسال پیشنهادات زیاد و خیلی خوبی داشتم، اما متاسفانه روحیات من با جو آن تیم‌ها که پیشنهادات خوبی داده بودند سازگار نبود و برای همین مس را انتخاب کردم. دلیل رد آن پیشنهادات هم این بود که من به دنبال آرامش هستم و دوست ندارم در تیم‌هایی باشم که همیشه حاشیه دارند. مطمئن باشید من تا پایان فوتبالم هرگز به تیم‌هایی که حاشیه زیاد دارند نمی‌روم. البته منظورم تیم‌های پرطرفدار نیست، بلکه منظورم تیم‌های پُرحاشیه است.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: ما در مس، سرمربی و کادرفنی خوبی داریم و شرایط باشگاه هم ایده‌آل است. برای من انتخاب از بین تمام پیشنهادات سخت بود، اما از اینکه مس را انتخاب کردم خوشحالم. وقتی با مس قرارداد بستم و جو تیم را دیدم اول مردد شدم که چرا این این انتخاب را کردم، اما بعد که چند جلسه تمرین کردیم مطمئن شدم که انتخابم درست بوده است. مطمئنا با شروع مسابقات متوجه قدرت تیم ما خواهید شد و امیدوارم شروع خوبی در لیگ برتر فصل جدید داشته باشیم.

7474