عکس/ بسکتبال بازی کردن گرت بیل در تمرینات تاتنهام

عکس/ بسکتبال بازی کردن گرت بیل در تمرینات تاتنهام

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل که در این نقل و انتقالات از رئال مادرید راهی تاتنهام شد، به نظر می‌رسد در تمرینات این تیم شاد و خرسند به نظر می‌رسد. او در رئال مادرید بار ها و بار ها با گلف بازی کردن خود موجب خشم هواداران رئال مادرید می‌شد. بیل که به نظر می‌رسد مصدومیت را پشت سر گذاشته است، در تمرینات تاتنهام حاضر شد و بسکتبال بازی کرد!

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، برای مدت‌ها به دنبال جذب گرت بیل بود و در نهایت توانست او را بدست بیاورد. در آخرین تمرینات تاتنهام، ژوزه مورینیو از اعضای تیم خواست تا مدتی را بسکتبال بازی کنند تا علاوه بر آماده سازی، تفریحی هم برای آن‌ها شده باشد. گرت بیل در این بازی بسیار خوشحال و راضی به نظر می‌رسد چرا که او تصاویر این بازی را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.گرت بیل

اخیرا مورینیو در کنفرانسی مطبوعاتی نام گرت بیل را اشتباه صدا زد و گفت:" تیم مهم‌تر از هر چیزی است و گری .... گرت در این جاست تا به تیم کمک کند و ما هم به او کمک می کنیم. خیلی مهم است که در این فصل در تیم ما خوشحال است."

باید دید که عملکرد بازیکن ولزی در دوره‌ی دوم حضورش در تاتنهام چگونه خواهد بود و آیا او از کابوس های مادرید رها شده است یا خیر.

1470