نیم 0-4 پاریسن ژرمن؛ سه امتیاز شیرین برای توخل با درخشش امباپه

نیم 0-4 پاریسن ژرمن؛ سه امتیاز شیرین برای توخل با درخشش امباپه

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد با نتیجه 4 بر 0 تیم نیم المپیک را در خانه حریف شکست دهد و سه امتیاز شیرین را بدست بیاورد. در واقع توماس توخل که شروع ضعیفی در لیگ فرانسه داشت اکنون با پیروزی در بازی‌های اخیر به روند برد خود بازگشته است. امباپه (دو بار)، فلورنزی و سارابیا گل‌های پاریسی ها را به ثمر رساندند.

به گزارش فوتبالی، این بازی که در هفته هفتم لیگ 1 فرانسه برگزار می‌شد در نهایت با پیروزی تیم پاریسی خاتمه یافت. پاریسن ژرمن در این بازی نیمار را در اختیار نداشت اما با درخشش امباپه توانست به پیروزی برسد. کیلیان امباپه گل اول پاریسی ها را در دقیقه 32 روی پاس رافینیا آلکانترا، که به تازگی به پاریسن ژرمن پیوسته است، به ثمر رساند و با سبک خوشحالی خود این گل را به کودک مبتلا به سرطان تقدیم کرد. گل دوم پاریسن ژرمن در نیمه دوم و در دقیقه 78 توسط الساندرو فلورنزی که او هم در نقل و انتقالات اخیر راهی پاریس شده است به ثمر رساند. پاسِ این گل را پابلو سارابیا برای فلورنزی فرستاد. گل سوم پی اس جی را هم امباپه در دقیقه 83 به ثمر رساند تا دبل کند و گل چهارم هم توسط پابلو سارابیا در دقیقه 88 به ثمر رسید.

با این پیروزی شاگردان توماس توخل 15 امتیازی شدند و حرکت خود را به سمت صدر جدول لیگ فرانسه ادامه دادند. در واقع پاریسن ژرمن دو بازی ابتدایی فصل خود را باخته بود و شروع افتضاحی داشت اما پس از آن به مسیر پیروزی بازگشت.

1470