مسی در بازی بعدی بارسلونا استراحت می‌کند؟

مسی در بازی بعدی بارسلونا استراحت می‌کند؟

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، با وجود برنامه شلوغی که بارسلونا پیش رو  دارد ، ایده استراحت دادن به فوق ستاره تیمش، لیونل مسی، را برای دیدار آینده بارسلونا در لالیگا مقابل ختافه رد کرد.

به گزارش فوتبالی، این اولین بازی از هفت بازی در طول 21 روز برای کاتالان‌ها است. روزنامه ال موندو دپورتیوو پیشنهاد داده بود که ستاره آرژانتینی می‌تواند برای بازی بارسلونا مقابل ختافه که در خانه حریف است، استراحت کند تا برای بازی‌های آینده سرحال باشد. طبق برنامه، بارسلونا در سه بازی لیگ قهرمانان اروپا از جمله بازی مقابل یوونتوس حضور خواهد یافت، مسابقه ای که تنها چند روز پس از ال کلاسیکو برگزار می شود. کومان به خبرنگاران گفت:" مسی می تواند در چهار بازی بعدی بازی کند. او یکی از آن بازیکنانی است که باید بازی کند ، وقتی بازی نمی کند بیشتر خسته می شود."

از زمان شروع مجدد فوتبال در اسپانیا در ژوئن ، این بازیکن 33 ساله تنها بازیکن بلوگرانا است که در تمام بازی‌ها حضور دارد و همچنین در وقفه بازی های ملی دو بازی برای آرژانتین انجام داده است. مسی در سه بازی ابتدایی این فصل لالیگا یک گل به ثمر رسانده است و بارسلونا هفت امتیاز کسب کرده است.

1470