آقای گل لیگ قهرمانان آسیا راهی لیگ برتر می‌شود؟

آقای گل لیگ قهرمانان آسیا راهی لیگ برتر می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن مراکشی تیم النصر، دو پیشنهاد بسیار خوب از لیگ برتر انگلیس دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گزارش های مطبوعاتی در عربستان و مراکش خبر از دو پیشنهاد فوق العاده برای عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر و آقای گل فعلی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

حمدالله 29 ساله که چند وقتی است حقوق معوقه اش را دریافت نکرده است، باشگاه النصر را تهدید کرده است که در این بازار نقل و انتقالاتی امسال، از این باشگاه عربستانی جدا خواهد شد.

به گفته روزنامه مراکشی "هسپرس"، شانس ترک حمدالله از النصر در ساعت های اخیر افزایش یافته است، و این بازیکن پس از دو سال حضور در النصر و ثبت رکوردهای خارق العاده گلزنی برای این تیم شهر ریاض، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

این روزنامه خاطرنشان کرده است که عملکرد فوق العاده ستاره مراکشی در لیگ حرفه ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا توجه تیم های نیوکاسل یونایتد و استون ویلا انگلیس را به خود جلب کرده است و این تیم ها خواهان ثبت قرارداد با این بازیکن هستند.

این روزنامه اشاره کرده است که بند فسخ و جدایی حمدالله از النصر حدود 18 میلیون یورو تخمین زده می شود اما اگر قرارداد این بازیکن به دلیل تأخیر در پرداخت حق و حقوقش فسخ شود، ممکن است وی به صورت رایگان النصر را ترک کند.

حمدالله که در تابستان 2018 از الریان قطر به النصر پیوست، در مدت زمانی که برای این تیم به میدان رفت، در 74 بازی موفق شد 94 گل برای این تیم به ثمر برساند و 17 پاس گل بدهد و در دو فصل گذشته، عنوان آقای گلی لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کند.

این بازیکن با النصر به مقام قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان و سوپرچام این کشور دست یافته است.

4731