زامبرانو: از نظر من نیمار یک دلقک است

زامبرانو: از نظر من نیمار یک دلقک است

خبرگزاری فوتبالی - کارلوس زامبرانو مدافع پرویی گفت که نیمار "یکی از بهترین فوتبالیست های دنیاست" اما در کنارش "یک دلقک" است تا به رفتارهای این بازیکن در بازی برزیل و پرو در بازی راهیابی به جام جهانی واکنش نشان بدهد.

به گزارش فوتبالی، برزیل در مقابل پرو با نتیجه چهار بر دو پیروز شد که نیمار هت تریک کرد اما پرویی ها معتقد بودند که بازیکن پی اس جی شیرجه زده تا پنالتی بگیرد و باعث پیروزی تیمش شود. حالا زامبرانو که در تیم بوکاجونیورز آرژانتین توپ می زند، بیان کرد:" صادقانه بگویم که نیمار بازیکن بزرگی است. یکی از بهترین های دنیاست اما از نظر من یک دلقک واقعی است."

زامبرانو در دقیقه 86 بازی در ورزشگاه ناسیونال لیما به علت ضربه زدن با بازو به ریچارلیسون برزیلی اخراج شد. وی در ادامه گفت:" نیمار بازیکن بزرگی است اما درون محوطه جریمه منتظر کوچک ترین برخوردی است تا چهار تا پنج برابر شدیدتر از شدت برخورد شیرجه بزند تا پنالتی بگیرد و در نهایت به هدفش هم رسید و دو پنالتی اشتباه به سودش گرفته شد. برزیلی ها مدام به داور اصرار داشتند تا به داور ویدیویی نگاه کنند و داور هم به خاطر اسم و شهرتشان می پذیرفت."

وی در مورد اخراج خود هم صحبت کرد:"بازی کردن با یک بازیکن کمتر مشکل است.  می خواستم فضا را ببندم اما متاسفانه ضربه ام به صورتش برخورد کرد. از ریچارلیسون هم عذرخواهی کردم چون غیرعمدی بود."

4125