مسی: کمتر از قبل به گلزنی فکر می کنم

مسی: کمتر از قبل به گلزنی فکر می کنم

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی روی جلد شماره صدم مجله آرژآنتینی لاگارگانتا پودروسا (به معنی گلوی قدرتمند) رفت و در مورد مسائل ورزشی و غیرورزشی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی در مورد مسائل ورزشی گفت:" امروز کمتر به گلزنی فکر می کنم و سعی می کنم که بیشتر در خدمت تیم باشم." و در مورد شرایط جامعه هم صحبت کرد:" نابرابری اجتماعی یکی از بزرگترین مشکل جامعه ماست و باید تلاش کنیم تا هر چه زودتر آن را تصحیح کنیم."

ستاره آرژانتینی که روز پنجشنبه در تمرینات بارسولنا حضور پیدا کرد، در ادامه صحبت های خود بیان کرد:" باعث افتخار بزرگی است که ببینم حتی در چنین شرایط مشکلی افرادی هستند که به افراد نیازمند غذا می رسانند. چنین افرادی باید باعث افتخار ما باشند و از انها تجلیل کنیم."

مسی در طول بحران کرونا از طریق بنیاد خیریه خود به بیمارستان ها و سازمان های مختلف کمک کرد. وی در این باره گفت :" خیلی مهم است که به افرادی که نیاز دارند تمام کمک لازم را داشته باشی تا به نیازهای اولیه همچون آب، برق و غذا دسترسی کامل داشته باشند."

مسی در اکتبر 2011 روی جلد شماره ده این مجله آرژانتینی رفته بود. در آن زمان البته پدرش به جای او مصاحبه را انجام داده بود اما حالا بعد از 9 سال خودش با این نشریه صحبت کرده است.

4125