انتقاد یک پزشک از رونالدو و بازیکنان پرتغال به خاطر عکس جنجالی

انتقاد یک پزشک از رونالدو و بازیکنان پرتغال به خاطر عکس جنجالی

خبرگزاری فوتبالی - وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا اعتقاد دارد که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با سفر زودهنگام به اردوی پرتغال برای بازیهای ملی، پروتکل های قرنطینه را شکسته است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در دو بازی مقابل اسپانیا و فرانسه حضور پیدا کرد و بعد از ان نتیجه تست کرونایش مثبت شد و نتوانست مقابل سوئد حضور پیدا کند. رونالدو و بقیه اعضای یوونتوس باید تا روز پنجشنبه هفته گذشته در محل اردوی تیم در J-Hotel می ماندند اما ستاره پرتغالی قوانین قرنطینه را شکست و زودتر از موعد اردو را ترک کرد. وزیر ورزش ایتالیا در موردش گفت:" به نظرم رونالدو با توجه به این که بدون اجازه مقامات بهداشتی به اردوی پرتغال سفر کرده، پروتکل ها را شکسته است."

در این فصل 31 بازیکن لیگ ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند که آمار جالبی نیست اما مورد رونالدو از همه جنجالی تر بوده است. از سویی دیگر آنتونلا ویلا متخصص ایمنی شناسی در دانشگاه پادوا از رونالدو و هم تیمی هایش در تیم ملی پرتغال به خاطر تصویرشان سر میز شام بدون رعایت فاصله اجتماعی و ماسک، انتقاد کرد و گفت:" باید جلوی چنین رفتارهایی گرفته شود. تا زمانی که این رفتارها ادامه داشته باشند، امکان کنترل ویروس وجود ندارد. با این شرایط وضعیت آی سی یو بیمارستان ها از این هم بدتر می شود.بازیکنان اشتباه می کنند که فکر می کنند بعد از تست کرونا مصون هستند. حتی در صورتی که تست منفی شود، امکانش هست که یک بازیکن چند ساعت بعدش به ویروس مبتلا شود. بازیکنان باید در اردوها ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را حفظ کنند."

4125