جزئیات پیشنهاد رئال مادرید به مسی که با پاسخ قاطعانه لئو مواجه شد

جزئیات پیشنهاد رئال مادرید به مسی که با پاسخ قاطعانه لئو مواجه شد

خبرگزاری فوتبالی - مسی در سال 2013 می توانست به رئال مادرید ملحق شود. در حقیقت ستاره آرژانتینی با پیشنهاد 250 میلیون یورویی از جانب فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید برای اغوای لئو همراه شد. جیانلوکا دی مارتزیو در کتاب جدیدش تحت عنوان "هتل بزرگ کالچیومرکاتو" برخی از اتفاقاتی که هرگز در نقل و انتقالات تابستانی تعریف نکرده بود را افشا کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهمترین نکات ثبت شده در این کتاب مربوط به تابستان 2013 است، زمانی که رئال مادرید نمایندگانش را به بارسلونا فرستاد تا شرایط مسی را بپرسند و پیشنهادی به مبلغ 250 میلیون یورو برای خرید وی بدهند، مبلغی که بعد از آن برای بازسازی ورزشگاه برنابئو کنار گذاشته شد. پاسخ بازیکن آرژانتینی اما قاطعانه بود:" به رئال مادرید نمی روم. وقت خودتان را تلف می کنید."

دی مارتزیو گزارش داده است که بازیکن آرژانتینی به شکل قاطعانه ای پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است و به ارقام مطرح شده هم هیچ وجهی نکرده است. البته این اولین باری نیست که در مورد پیشنهاد رئال مادرید به مسی صحبت می شود. چند سال پیش نیز فوتبال لیکس افشا کرده بود که پرز پیشنهاد قرارداد 8 ساله با دستمزد سالانه 23 میلیون یورو بدون مالیات به مسی داده است. در این پیشنهاد 5 درصد از مبلغ انتقال یعنی 16 میلیون یورو هم قرار بود که نقدا به حساب پدر بازیکن واریز شود.

4125