اختلاف میناوند با پیروانی و کریم باقری در اینستاگرام علنی شد

اختلاف میناوند با پیروانی و کریم باقری در اینستاگرام علنی شد

 خبرگزاری فوتبالی- طی چند روز گذشته صحبت های زیادی درباره اختلاف نظر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با مربی و مدیر این تیم مطرح شده بود.

به گزارش فوتبالی، هر چند پیشکسوتان پرسپولیس سعی داشتند اختلاف‌شان با یکدیگر را پنهان کنند اما آنفالو کردن کریم باقری و افشین پیروانی توسط مهرداد میناوند این موضوع را علنی کرد و جای هرگونه تکذیب را از دو طرف گرفت. 

به نظر می‌رسد موضوع طلب برانکو و صحبت‌هایی که باشگاه با کارگزارش داشته باعث شده تا برخی از پیشکسوتان بر اساس تفکرات و اهداف‌شان مواضع‌شان را نشان دهند. آنچه واضح است اینکه عده‌ای همسو با مدیران باشگاه هستند و تعدادی هم مخالف عملکرد باشگاه. مهرداد میناوند که طی روزهای اخیر در جبهه منتقد ظاهر شده و انتقاداتی را متوجه مدیران باشگاه و البته افشین پیروانی کرده بود، اکنون در ادامه همان اختلاف‌نظر چند وقت اخیر اقدام به آنفالو کردن کریم باقری و افشین پیروانی، دو عضو حاضر در کادرفنی و سرپرستی تیم کرده است. 

نکته جالب توجه اینجاست که میناوند طی چند وقت اخیر حضوری فعال در کمپین کریم باقری داشته و موضوع دیگر اینجاست که باقری نیز اقدام به آنفالو کردن او کرده اما پیروانی همچنان میناوند را فالو دارد 

هواداران پرسپولیس در چند روز گذشته نیز انتقادات زیادی از رفتارهای مهرداد میناوند در فضای مجازی و کانال های تلگرامی داشتند و اعتقادشان بر این بود که بسیاری از حاشیه های پرسپولیس به دلیل صحبت های گاه و بیگاه مهرداد میناوند است.

میناوند امروز هم با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش با اشاره به مبلغ پرداختی کارگزار به باشگاه پرسپولیس از رسول پناه سوال کرد که این مبالغ کجا هزینه شده است و خواستار توضیح سرپرست پرسپولیس شد.

در روزهای گذشته هم صحبت هایی مطرح شد که مهرداد میناوند و کارگزار در تلاش هستند تا با تغییر مدیر تیم، بهنام ابوالقاسم پور را جانشین افشین پیروانی کنند که این موضوع با مخالفت صریح مهدی رسول پناه سرپرست پرسپولیس مواجه شد و اعلام کرد این خبر ساخته ذهن دشمنان پرسپولیس است.

به نظر می رسد اگر حواشی اخیر بین باشگاه پرسپولیس و کارگزار مدیریت نشود با صحبت هایی که مهرداد میناوند در این بین مطرح می کند شاهد حاشیه های بیشتری در پرسپولیس خواهیم بود.

7655