مندیتا: خداحافظی مسی از فوتبال در بارسلونا رومانتیک است!

مندیتا: خداحافظی مسی از فوتبال در بارسلونا رومانتیک است!

خبرگزاری فوتبالی – گایزکا مندیتا اعلام کرده این که مسی در بارسلونا فوتبالش را خاتمه دهد اتفاقی رمانتیک است.

به گزارش فوتبالی، مندیتا در گفت و گو با Stats Perform گفته: هرچیزی اتفاق افتاده متعلق به گذشته است. می‌توانیم وارد جزئیات شویم اما لئو همیشه نشان داده که بازیکنی حرفه‌ای است. او این مسئله را برای سال‌ها نشان داده است.

مندیتا که خود سابقه حضور در بارسلونا را دارد در ادامه افزود: فکر می‌کنم هواداران بارسلونا، هم‌تیمی‌های او و افرادی که برای باشگاه کار می‌کنند می‌دانند که لئو تمام توانش را برای باشگاه خرج می‌کند. چه در پایان فصل بارسلونا را ترک کند و چه ترک نکند اما حقیقت این است که او حالا اینجا حضور دارد، در بارسا مانده و تمام تلاشش را می‌کند و مهم‌ترین مسئله این است که بارسا حالا او را در اختیار دارد. مسی یک بازیکن حرفه ای است که تمام تلاشش را برای بارسلونا انجام می‌دهد و این یک مسئله کلیدی برای بارسا و هوادارانش است.

مندیتا در ادامه درباره احتمال جدایی مسی افزود: مسی هرجای برود با شرایط هماهنگ می‌شود. در سمت چپ، راست، وسط، مهاجم نوک، هافبک هجومی و یا هافبک وسط. بنابراین او بازیکنی است که فوتبال را می‌شناسد و در صورت جدایی و پیوستنش به هر کشور و باشگاهی مشکلی برای او پیش نخواهد آمد. من سابقه بازی در چند لیگ را دارم و دوست دارم مسی را در یک لیگ دیگر مشاهده کنم اما از طرفی دیگر احساس می‌کنم مشاهده اینکه یک بازیکن در یک تیم فوتبال خود را آغاز کند و در همان تیم از فوتبال خداحافظی کند هم رمانتیک است. زمانی که این اتفاق می‌افتد یعنی هر دو طرف کارشان را درست انجام داده‌اند. مخصوصا زمانی که بازیکنی مانند مسی در بطن اصلی کار وجود دارد که تیم‌های متمول زیادی خواهان او هستند. ترجیح می‌دهم او را تا همیشه در بارسلونا ببینم.

1101