ویری: زلاتان با سیگاری روی لب در دربی شهر میلان بازی خواهد کرد

ویری: زلاتان با سیگاری روی لب در دربی شهر میلان بازی خواهد کرد

خبرگزاری فوتبالی – کریستین ویری اعتقاد دارد ذهنیت قدرتمند زلاتان ابراهیموویچ و تجربه‌اش در تیم میلان بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود در دوران تعطیلی فوتبال باشگاهی به انجام تمرینات ویژه پرداخت تا غیبتی که به خاطر ابتلا به کرونا داشت جبران شود. او دیدار مقابل بودوگلیمت را هم در لیگ اروپا از دست داد اما حالا خود را آماده می‌کند تا به دربی شهر میلان برسد. کریستین ویری، مهاجم اسبق تیم‌های میلان و اینتر در این رابطه گفته زلاتان از  قدرت ذهنی بی‌نظیری برخوردار است و می‌تواند در دربی با خیالی راخت بازی کند.

کریستین ویری در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا دلو اسپورت درباره زلاتان گفته: تجربه زلاتان با هیچ چیز برابر نیست و همه چیز را در محاصره خودش می‌گیرد. تکنیک، بینش بازی، گلزنی و پاس گل‌هایش باعث می‌شود تیم او بهتر بازی کند. او سطح بازی هر نفر را ارتقا می‌دهد. او هر روز تردمیل را می‌شکند. کسی که می‌گوید ویروس کرونا کار خوبی نکرده که به سراغش آمده قطعا از لحاظ ذهنی قدرتمندتر از دیگران است.

ویری در رابطه با آمادگی زلاتان و حضورش در دربی دلامادونینا که شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌شود گفته: او در دربی میلان با یک سیگار روی لب بازی می‌کند.

1101