جلسه شبانه رسول پناه با بشار/ توافقی حاصل نشد

جلسه شبانه رسول پناه با بشار/ توافقی حاصل نشد

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین ساعات شب گذشته جلسه ای با هافبک عراقی جدایی طلب این باشگاه برگزار کرد. 

به گزارش فوتبالی، مهدی رسول پناه به همراه محمد علیپور عضو هیات مدیره، یلوه و امام وردی در آخرین ساعات شب گذشته جلسه ای را با بشار رسن هافبک عراقی تیم پرسپولیس در لابی هتل اوین برگزار کردند.

روز گذشته و پس از اعتراض هواداران تیم پرسپولیس به اوضاع این روزهای فینالیست لیگ قهرمانان آسیا مبنی بر عدم حفظ ستاره های این تیم، سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از درخواست بشار رسن مبنی بر فسخ قرارداد با این باشگاه و پیوستن وی به نادی القطر جلسه ای با این بازیکن برگزار کرد تا مخالفت باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم را به این هافبک عراقی اعلام کند.

در چند روز گذشته و پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اخباری مبنی بر پیشنهاد باشگاه القطر به بشار رسن منتشر شد که با رسمی شدن این پیشنهاد هافبک عراقی پرسپولیس در تلاش است تا رضایت باشگاه پرسپولیس را برای جدایی از این تیم و حضور در لیگ ستارگان قطر جلب کند اما رسول پناه و یحیی گل محمدی مخالفت صریح خود را با درخواست این بازیکن اعلام کردند.

رسول پناه روز گذشته و در جمع هواداران معترض پرسپولیس اعلام کرد با توجه به اینکه باشگاه قطری به دلیل مذاکره غیرقانونی با بازیکن تحت قرارداد ما مرتکب تخلف شده است علیه این باشگاه به فیفا شکایت کرده ایم و پیگیر این مساله هم خواهیم بود.

یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها هم روز گذشته با انتشار بیانیه ای خواستار حفظ بازیکنان این تیم از جمله بشار رسن شد و با اعلام اینکه مخالف جدایی وی است خواستار حضور در تمرینات پرسپولیس شد. 

هنوز از نتایج جلسه شب گذشته با بشار خبری در دست نیست اما با توجه به عدم حضور این بازیکن در تمرینات امروز به نظر می رسد مذاکرات در این رابطه ادامه خواهد داشت.

بشار از باشگاه القطر پیشنهادی به ارزش 3/6 دلار برای سه سال دریافت کرده است و در صحبت با رسول پناه اعلام کرده با توجه به شرایط خانوادگی و نیاز به درآمد بیشتر خواستار جدایی از این تیم است و انگیزه ای برای ماندن ندارد.

باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پرسپولیس بالاخره حاضر خواهد شد با هافبک عراقی خود را با دریافت مبلغی به باشگاه القطر منتقل کند یا خیر.

7655