هواداران تیم ملی انگلیس: ساوت‌گیت را اخراج کنید؛ ونگر را می‌خواهیم!

هواداران تیم ملی انگلیس: ساوت‌گیت را اخراج کنید؛ ونگر را می‌خواهیم!

خبرگزاری فوتبالی – هواداران تیم ملی انگلیس در فضای مجازی خواستار اخراج ساوت‌گیت و حضور ونگر شدند.

به گزارش فوتبالی، تیم انگلیس دیدار شب گذشته خود در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌ها را مقابل دانمارک واگذار کرد تا حالا در رتبه سوم گروهش قرار گیرد و کاری سخت برای صعود داشته باشد. این شکست باعث بروز انتقاداتی تند علیه گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیسی‌ها شد و هواداران به انتقاد از ترکیب انتخابی او و نمایش تیم ملی انگلیس پرداخت.

طبق گزارش سان، بسیاری از هواداران تیم ملی پس از شکست انتقاد خود به تیم ملی را در فضای مجازی مطرح کردند و خواستار حضور آرسن ونگر در تیم ملی  شدند. سان در گزارش خود به بیش از چندین مورد توئیت در این رابطه اشاره کرده که در آن هواداران می‌‌خواستند سرمربی ۷۰ ساله اسبق آرسنال که هم‌اکنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد جانشین ساوتگیت شود.

ونگر هم‌اکنون به عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد اما اعلام کرده اگر پیشنهاد خوبی به او ارائه شود حاضر است از تصمیم خود عقب‌نشینی کند و هدایت تیمی را برعهده گیرد. او سال‌ها در آرسنال حضور داشته و با توجه به آشنایی با فضای فوتبال انگلیس، مورد اعتماد بسیاری از هواداران ۳شیرها است. باید دید در نهایت ساوتگیت به کار خود در انگلیس ادامه می‌دهد یا طبق درخواست هواداران به ونگر پیشنهاد مربیگری داده می‌شود.

1101