ادعای توتو اسپورت: یوونتوس در حال آماده‌سازی پیشنهادی نجومی برای جذب امباپه

ادعای توتو اسپورت: یوونتوس در حال آماده‌سازی پیشنهادی نجومی برای جذب امباپه

خبرگزاری فوتبالی – رسانه توتو اسپورت اعلام کرده یوونتوس با ارائه پیشنهادی باورنکردنی می‌خواهد امباپه را خریداری کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بازیکنان اروپایی در اردوهای ملی به سر می‌برند اما همچنان اخبار مربوط به نقل و انتقالات در رسانه‌ها منتشر می‌شود. در همین زمینه هم توتو اسپورت خبری مبنی بر آماده سازی پیشنهاد خرید امباپه توسط یوونتوس منتشر کرده که باعث تعجب فوتبال‌دوستان بابت رقم آن می‌شود.

یوونتوسی‌ها که رونالدو را ۲ سال پیش خریداری کرده‌اند این بار طبق اعلام توتو اسپورت هر کاری می‌کنند تا بتوانند سوپراستار فرانسوی را جذب کنند. این نشریه نوشته مدیران یووه در حال آماده کردن پیشنهادی به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو هستند تا امباپه را تابستان سال آینده به تورین ببرند.

بسیاری از هواداران یوونتوس رویا این مسئله را می‌بینند که امباپه و رونالدو در کنار هم بازی کنند و سال آینده ممکن این اتفاق رخ دهد و رونالدوی ۳۶ ساله که بجز امسال، یک سال از قراردادش باقی مانده می‌تواند در صورت رخ دادن این اتفاق در کنار امباپه، زوجی رویایی برای هواداران یوونتوس بسازند.

امباپه که یکی از گزینه‌های رئال مادرید هم هست هر فصل، در فرانسه بی‌نظیر کار می‌کند و همین حالا هم در ۳ بازی خود (۲۵۹ دقیقه حضور در میدان) توانسته ۲ گل بزند و ۳ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد.

1101