کازورلا: مقابل پرسپولیس به خاطر یک اشتباه کوچک تاوان سنگینی دادیم

کازورلا: مقابل پرسپولیس به خاطر یک اشتباه کوچک تاوان سنگینی دادیم

خبرگزاری فوتبالی- ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و کنونی السد عنوان کرد: به خاطر یک اشتباه کوچک مقابل پرسپولیس تاوان سنگینی دادیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سانتی کازورلا، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و آرسنال که در ابتدای فصل جاری به تیم السد قطر پیوست با حضور در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه الکاس درباره بازی اخیرشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

کازورلا در پاسخ به سوال مجری قطری مبنی بر اینکه خیلی زود از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شدید، گفت: من به اینجا آمدم تا به همراه السد جام های مختلف را فتح کنم. لیگ قهرمانان آسیا یکی از این جام هاست. این رقابت ها سطحش بالا است و نباید شما در این مسابقات اشتباه کنید. ما در بازی آخر خودمان مقابل پرسپولیس به خاطر یک اشتباه کوچک تاوان سنگینی دادیم.

وی افزود: پرسپولیس در این بازی فرصت چندانی نداشت و گل در دقایق پایانی از طریق ارسال توپ کاشته به ثمر رسید. باید در این رقابت ها اشتباه نکنید. اکنون خودمان را آماده کردیم تا در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم. ژاوی در زمان بازیگری اش یک بازیکن فوق العاده بود و من سال ها در کنارش در تیم ملی اسپانیا بازی کردم. همچنین بازی های زیادی در لالیگا مقابل هم بازی کردیم. اطمینان دارم او در زمینه مربیگری هم آینده درخشانی دارد و می تواند به یک مربی بزرگ تبدیل شود.

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در دقایق پایانی با ضربه سر عیسی آل کثیر گلزنی کند و در این بازی نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان گل محمدی این رقابت ها موفق شدند به فینال برسند.

6641