پیام مدافع رئال مادرید پس از پیروزی مقابل کرواسی

پیام مدافع رئال مادرید پس از پیروزی مقابل کرواسی

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه 2 بر 1 کرواسی را شکست دهد. دیدار فرانسه و کرواسی در لیگ ملت های اروپا یادآور رویارویی این دو در فینال جام جهانی 2018 روسیه بود که فرانسه در آن بازی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و قهرمان شد. اکنون باز هم فرانسه به پیروزی رسید تا همچنان با پرتغال برابر باشد و شانس بالایی برای صدرنشینی در گروه و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا داشته باشد. رافائل واران پس از بازی در اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، همواره یکی از چهره های کلیدی تیم ملی فرانسه در سال‌های اخیر بوده و با عملکرد خوب خود در ترکیب تیم ملی کشورش درخشیده است. او در رئال مادرید هم مورد اعتماد زیدان است و به طور ثابت در ترکیب این تیم قرار می‌گیرد. اگر چه او بعضا اشتباهاتی مهلک در رئال مادرید دارد اما در مجموع مدافع قابل اعتمادی به حساب می‌آید.

واران که در پایان این فیفادی از پیروزی های تیم ملی کشورش خرسند است، با انتشار عکسی از خود پس از بازی مقابل کرواسی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:" پیروزی؛ ما این هفته‌ی آبی را به خوبی به پایان رساندیم."

1470