حضور کاسیاس و پویول در فستیوال گاتزتا دلو اسپورت

حضور کاسیاس و پویول در فستیوال گاتزتا دلو اسپورت

خبرگزاری فوتبالی - ایکر کاسیاس و پویول، دو روز پیش به طور مشترک به عنوان اسطوره های لالیگا در جشنواره نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت حضور یافتند. این دو که برای سالیان سال، کاپیتان های رئال مادرید و بارسلونا بودند اکنون به اتفاق هم در فستیوال گاتزتا دلو اسپورت شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی، ایکر کاسیاس که در تابستان گذشته از فوتبال به طور رسمی خداحافظی کرده و اعلام بازنشستگی کرد، از کودکی با رئال مادرید همراه بوده است. او در نهایت در سال 2015 خداحافظی تلخ و غریبانه‌ای با سانتیاگو برنابئو داشت و پس از آن راهی پورتو شد و به مدت 5 سال در تیم پرتغالی توپ زد. کاسیاس در تمام رده های سنی تیم ملی اسپانیا توپ زده است و برای سال‌ها کاپیتان تیم ملی کشورش بود و موفق شد با درخشش درون دروازه لاروخا، جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را بالای سر ببرد.

کارلس پویول هم از کودکی در بارسلونا بود و تا آخر دوران حرفه‌ای خود در همین باشگاه ماند. کاپیتان اسبق بارسلونا افتخارات زیادی را در نیوکمپ بدست آورد و در تیم ملی اسپانیا هم توانست همراه با ایکر کاسیاس و آن نسل طلایی افتخار آفرینی کند و جام جهانی و یورو را برای لاروخا به ارمغان بیاورد.

1470