فن دایک: در میان طلسم‌ها، فوتبال خوبی بازی کردیم

فن دایک: در میان طلسم‌ها، فوتبال خوبی بازی کردیم

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی هلند مقابل ایتالیا به تساوی یک بر یک رسید. ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول معتقد است که تیم ملی کشورش بازی خوبی ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی، ویرجیل فن دایک، کاپیتان هلند، از تساوی یک بر یک تیم ملی هلند مقابل ایتالیا راضی بود و گفت:"در میان جادوها، فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم."

فن دایک در گفتگو با NOS TV گفت:" ما در فوتبال جادوها واقعاً خوب بازی کردیم. به خوبی سازمان یافته بودیم و سخت کار کردیم. ما باید خوب دفاع می‌کردیم و با هم ارتباط برقرار می‌کردیم. شاید در نیمه دوم می توانستیم موقعیت‌های بیشتری روی ضد حملات بسازیم. این عملکرد خوبی بود که می توانیم در آینده نسبت به آن پیشرفت کنیم. ما هوای یکدیگر را داریم و می دانیم که توانایی این کار را داریم ، فقط مسئله این است که این اتفاق در زمین رخ دهد. 

ویرجیل فن دایک درباره سیستمی که سرمربی جدید تیم ملی هلند در این بازی به کار گرفته بود، گفت:" مربی سیستم درستی برقرار کرد (3-5-2). ما قبلاً به صورت تیمی در مورد آن صحبت کردیم. احساس کردیم چاره ای نداریم. ما باید کارهایی متفاوت از آمستردام انجام می دادیم ، باید نتیجه بگیریم و و این قضیه به این شکل رقم خورد."

1470