رامی: برای اثبات کذب بودن حرفهای پاملا اندرسون، فیلم و عکس دارم

رامی: برای اثبات کذب بودن حرفهای پاملا اندرسون، فیلم و عکس دارم

خبرگزاری فوتبالی - عادل رامی بازیکن اسبق والنسیا و سویا مصاحبه ای با نشریه فرانسوی "لو فیگارو" به بهانه انتشار کتاب زندگینامه خود انجام داد.

به گزارش فوتبالی، رامی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد اما یکی از جنجالی ترین بحث ها مربوط به رابطه اش با پاملا اندرسون بازیگر سابق و سرشناس هالیوود بود. در نهایت این زوج از هم جدا شدند چرا که پاملا مدعی بود که مورد آزار و خشونت مدافع اسبق تیم ملی فرانسه قرار گرفته است. رامی در این باره توضیح داد:" می دانم که هدفش اتهام زدن به من بود. وقتی یک نفر زودتر در شبکه های اجتماعی حرفی را می زند، همه فکر می کنند که او حقیقت محض را می گوید. می خواست من را نابود کند. هرگز شکایتی از من نکرد چرا که اتفاقاتی که مدعی آن شده بود، رخ نداد. فیلم ها و تصاویری را دارم که می تواند کذب بودن حرفهایش را ثابت کند. حالا دیگر همه چیز تمام شده و نمی خواهم در مورد او صحبت کنم.

رامی در مورد اخراج خود از باشگاه مارسی در سال 2019 هم صحبت کرد:" من عاشق باشگاه مارسی هستم و همه می دانند که همچنان آنها را دنبال می کنم اما از یک نفر متنفر هستم (اشاره به ژاکن آنری آیرائود، مدیر باشگاه). او عادت دارد با میکی ماوس و گوفی کار کند و فکر می کند دنیای فوتبال هم همین است. به من بی احترامی کرد و دیگران دلایق واقعی جدایی من را نمی دانند. هنوز نمی توانم در این باره صحبت کنم اما یک روز حقیقت را خواهم گفت. در حال حاضر منتظر دادگاه شکایتم از مارسی هستم. با بی عدالتی من را اخراج کردند و عدالت کار خودش ار خواهد کرد."

4125