هافبک جوان بارسلونا هدف زمستانی پرتغالی‌ها

هافبک جوان بارسلونا هدف زمستانی پرتغالی‌ها

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان به ریکی پوچ هم اعلام کرده بود که علاقه‌ای به او ندارد و باید بارسلونا را ترک کند. هافبک بارسلونا به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی برای پورتو مطرح شده بود اما این انتقال در نقل و انتقلات تابستانی رخ نداد و پورتو به دنبال جذب این بازیکن در زمستان خواهد بود. از بنفیکا هم به عنوان یکی از مشتریان ریکی پویگ نام برده شده است.

به گزارش فوتبالی، ریکی پوچ معتقد بود که کومان به او اعتماد دارد و حرف هایی که پیرامون عدم اعتقاد کومان به او مطرح شده مربوط به بازی‌های رسانه‌ای است. در هر صورت همچنان این احتمال وجود دارد که این هافبک جوان بارسلونا در ژانویه از تیم برود. ریکی پوچ که 21 سال دارد تا سال 2023 در نیوکمپ قرارداد دارد و علی رغم موضع گیری کومان در مورد آینده نزدیکِ او ، باشگاه نمی‌خواهد این بازیکن را به طور دائم از دست بدهد. به گفته‌ی رسانه‌های پرتغالی، پورتو همچنان به دنبال جذب ریکی پوچ است و در این راه جدی است. بنفیکا هم در ژانویه میخواهد شانسش را امتحان کند.

پوچ اولین بازی خود را در لالیگا در پایان فصل 2018/19، زیر نظر ارنستو والورده، سرمربی اسبق بارسلونا انجام داد. او هافبک آینده داری به شمار می‌رود و باید دید که در نهایت چه اتفاقی برایش می‌افتد.

1470