حمایت رونالدو از تیم ملی پرتغال از طریق تلویزیون در قرنطینه

حمایت رونالدو از تیم ملی پرتغال از طریق تلویزیون در قرنطینه

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در این وقفه بازیهای ملی نتوانست گل بزند. در حقیقت دو بازی قبلی تیم ملی پرتغال در مقابل اسپانیا و فرانسه با تساوی بدون گل به اتمام رسید و از سویی ستاره یوونتوس به علت ابتلا به ویروس کرونا در حال حاضر برای سپری کردن دوران قرنطینه خود به ایتالیا سفر کرده است.

به گزارش فوتبالی، البته هر چند که رونالدو نتوانست در هفته چهارم لیگ ملت های اروپا در بازی پرتغال و سوئد به علت قرنطینه حضور داشته باشد اما از دور هم تیمی هایش در پرتغال را حمایت کرد. رونالدو تصویری از خودش در کنار تلویزیون پیش از شروع بازی پرتغال و سوئد منتشر کرد و نوشت:" انگاز آن جا هستم. درود بر پرتغال."

تیم ملی پرتغال که مدافع عنوان قهرمانی لیگ ملت های اروپاست، در نیمه اول بازی مقابل سوئد با گلهای برناردو سیلوا و ژوتا به پیروزی رسید. جدال اصلی آنها برای صدرنشینی گروه و حضور در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 21-2020 مربوط به آبان ماه  خواهد بود که فرانسه و پرتغال هر دو تلاش خواهند کرد تا صدرنشین گروه شوند  که البته هر دو تیم هم دوباره مقابل هم قرار می گیرند. تقابل قبلی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و جدال دوباره رونالدو و امباپه جالبی خواهد بود.

4125