احتمال حبس پنج ساله مدافع بایرن مونیخ به علت آزار همسر سابقش

احتمال حبس پنج ساله مدافع بایرن مونیخ به علت آزار همسر سابقش

خبرگزاری فوتبالی - ژروم بواتنگ مدافع بایرن مونیخ ممکن است که به علت خشونت و آزار شرین سنلر همسر سابق خود به پنج سال حبس محکوم شود.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی بایرن مونیخ باید در روز ده دسامبر در دادگاهی در مونیخ با همسر سابق خود روبرو شود. در حقیقت شرین مدارک صدمات بدنی که مدافع بایرن مونیخ در تعطیلات به او زده را در اختیار دادگاه قرار داده و رسما از بواتنگ شکایت کرده است.اولین شکایت در فوریه 2019 ثبت شده است اما بحران کرونا باعث شد تا برگزاری دادگاه به تعویق بیافتد. در این مدت بواتنگ در دفاعیه های خود به دادگاه اعلام کرده است که این پرونده "یک مسئله شخصی بر اساس اتهامات ثابت نشده" است اما دادگاه به ویدیویی دست پیدا کرده است که حمله کردن از جانب وی را ثابت می کند.

ژروام و شرین سالهاست که با هم ارتباط دارند. آنها در سال 2011 صاحب دو دختر دوقلو به نام های سولی و لامیا شدند. بعد از آن و زمانی که شرین متوجه شد که ژروم به او خیانت می کند، دو سال از هم جدا شدند و دوباره آشتی کردند اما در نهایت باز هم از همدیگر جدا شدند. حالا کار به دادگاه کشیده شده است و بواتنگ باید به عنوان متهم خشونت و آزار همسر سابقش در دادگاه حاضر شود.

البته مطبوعات آلمان گزارش داده اند که وکلای بواتنگ در نظر دارند که با پرداخت غرامتی سنگین به سنلر مانع از آن شوند که این بازیکن به حبس محکوم شود. این مدافع در سال 2014 با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شده و در بایرن مونیخ 23 جام کسب کرده است. او پدری آلمانی و مادری غنایی دارد که البته برادرش بر خلاف خودش در تیم ملی غنا بازی می کند.

4125