توتی: باید همان شب از فوتبال خداحافظی می‌کردم/ اسپالتی به دنبال تحریک من بود

توتی: باید همان شب از فوتبال خداحافظی می‌کردم/ اسپالتی به دنبال تحریک من بود

خبرگزاری فوتبالی – فرانچسکو توتی در جدیدترین گفت و گوی خود درباره اواخر دوران فوتبال و خداحافظی‌اش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، توتی در جدیدترین گفت و گوی خود به Vanity Fair گفته: شما نیاز به امضای قراداد یا وکیل ندارید و تنها دست دادن کافی است. فقط به چشمان یکدیگر نگاه کنید. بعضی چیزها را در کودکی یاد گرفته‌ام و به آن‌ها اعتقاد دارم. دوست دارم شوخی کنم کنایه بزنم و بازی کنم اما پشت یک شوخی اغلب یک حقیقت وجود دارد و برخی اوقات بهتر است حقیقت گفته نشود. شایعات زیادی در طول دوران کاری‌ام شنیدم که باعث رنجش من شد. برخی اوقات به جنگ می‌رفتم تا دروغ‌ها را ثابت کنم. من انسانی حساس هستم.

کاپیتان سابق رم در ادامه گفت: حتی یک هم تیمی و یک مربی را در میان کسانی که با آن‌ها کار کرده‌ام نمی‌توانید پیدا کنید که در چشمان من نگاه کند و درباره من بگوید تو تصمیم گرفتی یا تو چیزی را خواستی. همیشه سرم را بالا می‌گیرم چون تمرین می‌کردم و نمی‌گفتم این کار را انجام دهیم یا آن کار را. هیچ وقت چیزی را درخواست نکردم. بازیکنانی قدرتمند مانند بوفون، تورام و کاناوارو را برای رم می‌خواستم زیرا دوست نداشتم زمانی که دیگران جشن می‌گیرند در سایه باشم اما مقصر این مسائل کیست؟

توتی در ادامه گفت: می‌دانستیم زود یا دیر باید خداحافظی کنم و در سال آخر این مسئله را در نظر گرفته بودم. سال قبل از آن متوجه شدم نمی‌خواهند قرارداد من را تمدید کند اما هر زمان به میدان آمدم با گل‌هایم نتیجه را تغییر دارم. پس از بازی مقابل تورینو که در ۴ دقیقه پایانی به میدان آمدم و ۲ گلم باعث پیروزی شد آن‌ها قراردادم را تمدید کردند اما باید همان شب از فوتبال خداحافظی می‌کردم همسرم هم این پیشنهاد را به من داد. شب تا صبح نخوابیدم و تصمیم گرفتم ادامه دهم اما روابطم با مربی به خطر افتاده بود. هرچه بیشتر خسته می‌شدم او (اسپالتی) به دنبال تحریک یا بهانه بود. فهمیدم که در چنین شرایطی نمی‌توانم ادامه دهم. بنابراین برای اولین بار در ۲۵ سال در ماه ژانویه و فوریه تسلیم شدم.

1101