اولین تصاویر از رونالدو پس از اعلام ابتلا به کرونا/ سانتوس: حال او خوب است

اولین تصاویر از رونالدو پس از اعلام ابتلا به کرونا/ سانتوس: حال او خوب است

خبرگزاری فوتبالی – اولین تصاویر از کریستیانو رونالدو پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای او منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اعلام شد کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی پرتغال به کرونا مبتلا شده و به این ترتیب چند بازی پیش روی تیم ملی پرتغال و یوونتوس را از دست داده است و حتی امکان دارد به جدال مهم یووه مقابل بارسا هم نرسد.

این مهاجم ۳۵ ساله که به کرونا مبتلا شده حال عمومی خوبی دارد و حتی طبق اعلام فدراسیون فوتبال پرتغال علائمی هم ندارد اما پس از مشخص شدن پاسخ تست کرونایش در هتل تیم پرتغال قرنطینه شد. نکته جالب اینجاست با وجود آن‌که رونالدو با تیم پرتغال تمرین کرده اما تست کرونای تمام بازیکنان منفی از آب درآمده است و تنها رونالدو است که نمی‌تواند در بازی امشب پرتغالی‌ها مقابل سوئد به میدان رود.

این تصویر مربوط به مشاهده تمرین تیم ملی پرتغال توسط رونالدو است. او از بالکن هتل به مشاهده تمرینات پرداخت و در عکس‌هایی هم که منتشر شده او لبخند می‌زند و خودش را با روحیه نشان می‌دهد.

سانتوس سرمربی تیم پرتغال در این رابطه گفته: هیچ تیمی نمی‌تواند بدون بهترین بازیکن جهان عالی عمل کند اما این تیم نشان داده که به صورت گروهی و جمعی می‌تواند با شرایط مقابله کند. رونالدو شرایط را به خوبی مدیریت کرده. او در اتاقش قرار دارد و از بالای پله ها به ما می‌گوید که می‌خواهد بازی کنتد. او هیچ علائمی دارد و نمی‌داند چه بر سرش آمده که به ویروس مبتلا شده است.

1101