لنگله: باید خاطره شکست ۸-۲ مقابل بایرن مونیخ را پاک کنیم

لنگله: باید خاطره شکست ۸-۲ مقابل بایرن مونیخ را پاک کنیم

خبرگزاری فوتبالی – لنگله اعلام کرده بارسلونایی‌ها باید با تلاش برای فتح جام، خاطره شکست ۸-۲ مقابل بایرن مونیخ را پاک کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته در لیسبون اتفاق افتاد که این تیم با نتیجه ۸-۲ بازی خود را به بایرن مونیخ واگذار کرد. این دیدار به حدی برای کاتالان‌ها ناگوار بود که سرمربی این تیم از کار برکنار شد و بازیکنان بارسا هنوز هم نتوانسته‌اند با آن کنار بیایند. کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی‌های آبی و اناری پوشان اما اعتقاد دارد بازیکنان باید تلاش کنند و برای فتح جام به همراه بارسلونا بجنگند تا خاطره آن شکست پاک شود.

لنگله که هم اکنون به همراه تیم ملی فرانسه در اردوهای ملی به سر می‌برد در جدیدترین گفت و گوی خود به RTL گفته: باید خودمان را بالا بکشیم و آن نتیجه را پاک کنیم. این جزئی از دوران حرفه‌ای کاری است. حالا نیاز داریم تا برای کسب عناوین با بارسلونا بجنگیم.

لنگله در جریان بازی دوستانه فرانسه مقابل اوکراین در ترکیب اصلی فرانسوی‌ها حضور داشت اما در دیدار لیگ ملت‌ها مقابل پرتغال بازی نکرد و باید دید در نهایت در بازی مقابل کروواسی که امشب برگزار می‌شود به زمین خواهد رفت یا خیر.

1101