گزارش روز؛ ترشتگن تمدید نکند چه کسی جانشین او می‌شود؟

گزارش روز؛ ترشتگن تمدید نکند چه کسی جانشین او می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – اگر ترشتگن قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکند، مدیران این تیم باید به فکر گزینه‌ای جدید باشند. گزینه‌هایی که بتوانند با سبک فوتبالی این تیم هماهنگ شوند.

به گزارش فوتبالی، پست دروازه‌بانی همواره پستی بسیار مهم  برای تیم بارسا بوده زیرا آن‌ها در ۲ دهه اخیر به دروازه‌بان‌هایی متفاوت‌تر از دیگر تیم‌ها نیاز داشتند که بتواند سبک بازی تیم را بشناسد. مارک آندر ترشتگن یکی از بهترین دروازه‌بان‌های چند سال اخیر بلوگرانا بوده اما هنوز قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده و با توجه به این موضوع سایت One Football چند گزینه را به عنوان جانشین ترشتگن در صورت جدایی این دروازه‌بان آلمانی معرفی کرده است.

اونای سیمون
در چند سال اخیر داوید دخیا و کپا آریزابالاگا افت فاحشی داشته‌اند و حتی ممکن است در صورت ادامه دادن اشتباهات، در یورو اسپانیا را دچار مشکل کنند اما اونای سیمون که خود روزی ذخیره کپا در بیلبائو بوده است یکی از گزینه‌های مهم جانشینی ترشتگن خواهد بود.

آندره اونانا
بارسلونا می‌تواند یک دوست قدیمی را به خانه برگرداند. اونان محضول لاماسیا است و از زمانی که جدا شده توانسته به همراه آژاکس به موفقیت های خوبی برسد. اونانا در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده کاتالونیا همیشه خانه او بوده و این جملات می‌تواند خود نشانه ای مبنی علاقه او به بازگشت به بارسلونا باشد.

الکس ریمیرو
سومین گزینه برای جانشینی ترشتگن، الکس رامیرو است. او در حال حاضر ۲۵ سال دارد و به دلیل فرصت‌ کمی که به او در بیلبائو داده شد (ذخیره اونای سیمون، یکی دیگر از گزینه‌های جانشینی ترشتگن) به سوسیه‌داد رفت. ریمیرو پس از دوران قرنطینه یکی از بهترین‌ها در سوسیه‌دادی بود که در آن دوران بد کار می‌کرد. او توانایی قابل ملاحظه ای هم در زمینه بازی با پا دارد.

1101