درگیری لفظی مسی با عضو کادر فنی بولیوی و پیام جالب آگوئرو

درگیری لفظی مسی با عضو کادر فنی بولیوی و پیام جالب آگوئرو

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در پایان بازی با بولیوی به سمت یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی بولیوی رفت و کل کل عجیبی را با او داشت.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین در این بازی با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا در پایان هفته دوم بازیهای راهیابی به جام جهانی ، شش امتیازی شود. به نظر می رسید که کمک مربی بولیوی حسابی روی اعصاب مسی رفته بود و به همین خاطر بازیکن آرژانتینی به سمتش رفت و خطاب به او گفت:" چه خبرت است، کچل؟"

این اتفاق با بازتاب های زیادی همراه شد و سرجیو آگوئرو دوست قدیمی مسی نیز که از دور شرایط آلبی سیلسته را دنبال می کند پیام جالبی را در اینستاگرام منتشر کرد. بعد از آن که تصویر مسی در حال صحبت با کمک مربی بولیوی وایرال شد، آگوئرو تصویری از این اتفاق در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و با شکلک خنده خطاب به شماره 10 بارسلونا و تیم ملی آرژانتین نوشت:"یک ضربه محکم از طرف من به کچل بزن، لیونل مسی!"

به هر صورت مسی که در بازی قبلی تیم ملی آرژانتین از روی نقطه پنالتی گل سه امتیازی را زده بود این بار نتوانست روی گل های تیمش نقش داشته باشد اما حالا با انگیزه آماده ادامه مسابقات راهیابی به جام جهانی قطر خواهد بود.

4125