حمایت انریکه از داوید دخیا پس از شکست اسپانیا

حمایت انریکه از داوید دخیا پس از شکست اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز انریکه ، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از شکست یک بر صفر اسپانیا مقابل اوکراین از داوید دخیا دفاع کرد. شاگردان لوئیز انریکه با گلی که از سیگانکوف در دقیقه 76 خوردند با نتیجه یک بر صفر مغلوب اوکراین شدند.

به گزارش فوتبالی، علی‌رغم اینکه داوید دخیا در شکست اسپانیا مقابل اوکراین تا حدودی مقصر بود اما لوئیز انریکه از انتقاد از دروازه‌بان شماره 1 خود اجتناب کرد و معتقد است که کل تیم مسئول نتیجه هستند. سرمربی تیم ملی اسپانیا در مصاحبه‌ای پس از بازی با ال چیرینگیتو گفت:"سرزنش دخیا تبدیل به یک وسواس شده است و این روزها مسئله‌ای واضح به حساب می‌آید. مسئولیت هر گل بر عهده کل تیم است. ما باید پیشرفت کنیم و موقعیت های بیشتری برای گلزنی ایجاد کنیم. من از آنچه امروز در این تیم دیده ام خوشحالم که تفکر تیم تغییر نکرده است.

لوئیز انریکه از زمان بازگشت مجدد خود به تیم ملی اسپانیا، اولین شکست خود را متحمل شد. او تاکنون دو پیروزی و دو تساوی بدست آورده بود و با شکستی که مقابل اوکراین خورد اکنون در 5 بازی اولیه‌ی خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده است. اسپانیا با این شکست در لیگ ملت‌های اروپا هفت امتیازی و صدرنشین گروه ماند. آلمان و اوکراین با شش امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

1470