آلترناتیو رئال مادرید در صورت عدم جذب پوگبا کیست؟

آلترناتیو رئال مادرید در صورت عدم جذب پوگبا کیست؟

خبرگزاری فوتبالی - به گفته آ اس، زین الدین زیدان از زمان حضورش در رئال مادرید به جذب پل پوگبا علاقه داشته و سعی کرده او را به مادرید بیاورد. جدایی پوگبا از منچستریونایتد دشوار است، چرا که او تا سال 2022 با شیاطین سرخ قرارداد دارد و اوله گونار سولسشر هم به این بازیکن اعتقاد دارد و ترجیح می‌دهد که او را تا پایان قراردادش در جمع شیاطین سرخ حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، زیدان به یک بازیکن دیگر به عنوان جایگزین و آلترناتیو پل پوگبا نگاه می‌کند. رئال مادرید قصد دارد ادواردو کاماوینگا، ستاره‌ی جوان تیم رن فرانسه را در پنجره های بعدی نقل و انتقالات به خدمت بگیرد. ادواردو کاماوینگا اصالتی آنگولایی دارد اما برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است. قیمت این بازیکن 60 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و رئال مادرید اگر می‌خواهد او را به خدمت بگیرد باید چنین رقمی را بپردازد. ادواردو کاماوینگا نوید هافبک آینده داری را در فوتبال فرانسه می‌دهد. عملکرد این بازیکن در لیگ قهرمانان این فصل می‌تواند حائز اهمیت باشد. رن در چمپیونزلیگ این فصل در گروه سویا، چلسی و کراسنودار قرار دارد.

در هر صورت باید دید که تصمیمات رئال مادرید در نقل و انتقالات آینده به چه شکل خواهد بود و آینده این بازیکن چگونه رقم می‌خورد.

1470