پیام راموس پس از شکست اسپانیا مقابل اوکراین

پیام راموس پس از شکست اسپانیا مقابل اوکراین

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در هفته چهارم از لیگ ملت های اروپا با نتیجه 1 بر 0 شکست عجیبی را در خاک اوکراین، مقابل تیم ملی این کشور متحمل شد. سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، پس از این بازی پیامی را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم لوئیز انریکه با گل سیگانکوف در دقیقه 76 مقابل اوکراین شکست خورد. اسپانیا با این شکست هفت امتیازی و صدرنشین گروه ماند. آلمان و اوکراین با شش امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. هر سه این تیم‌ها شانس صدر نشینی را در گروهشان دارند و همین مسئله باعث می‌شود که دو بازی آخر این گروه از لیگ ملت های اروپا بسیار جذاب شود. مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ ملت های اروپا در مهرماه 1400 برگزار خواهد شد که فقط صدرنشین گروه شانس حضور در نیمه نهایی را دارد و تیم چهارم گروه هم به لیگ بی رقابت‌ها سقوط می‌کند.

سرجیو راموس 175مین بازی ملی خود را انجام داد. او رکورددار تعداد بازی در تیم ملی اسپانیاست. راموس همچنین رکورددار دقایق بازی در لاروخا نیز هست. کاپیتان تیم ملی اسپانیا پس از شکست تیم ملی کشورش مقابل اوکراین با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت:"ناامید از نتیجه اما به تیم ما افتخار می کنم که تا آخرین لحظه جنگید."

1470