بولیوی 1-2 آرژانتین؛ درخشش لوتارو در مقابل چشمان مسی

بولیوی 1-2 آرژانتین؛ درخشش لوتارو در مقابل چشمان مسی

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه مسابقات راهیابی به جام جهانی ، آرژانتین بازی مقابل بولیوی که همیشه به خاطر ارتفاع از سطح دنیا بازی مشکلی به شمار می آید را با پیروزی به اتمام رساند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین در شبی که لوتارو مارتینز مهاجم اینتر با سماجت خود یک گل زد و یک پاس گل داد و دیگر مهاجم لیگ ایتالیا یعنی آنخل کورئا گل دوم را به ثمر رساند توانست کامبک بزند و گل مورنو را جبران کند و با نتیجه دو بر یک در یک بازی حساس به پیروزی برسد.

آرژانتین حالا با کسب دومین پیروزی خود مسیر خود برای راهیابی به جام جهانی قطر را خیلی خوب آغاز کرده است و با دو پیروزی نزدیک توانسته با خیال راحت به ادامه مسابقات نگاه کند. آنها البته هنوز مسابقات سخت خود و تقابل با تیم هایی نظیر برزیل، کلمبیا و اروگوئه را پشت سر نگذاشته اند اما قطعا این دو برد اعتماد به نفس خوبی برایشان به همراه آورده است.

مسی حالا باید هر چه زودتر به اسپانیا برگردد و خودش را به بازی شنبه مقابل ختافه برساند چرا که بارسا پس از توقف مقابل سویا می خواهد دوباره در لالیگا روی دور برد برگردد و لئو که هنوز در این فصل در جریان بازی گل نزده (دو گل با پنالتی زده) به دنبال درخشش در ترکیب تیم کاتالان خواهد بود.

4125