رکورد جدید هافبک رئال مادرید در تساوی پرگل آلمان و سوئیس

رکورد جدید هافبک رئال مادرید در تساوی پرگل آلمان و سوئیس

خبرگزاری فوتبالی - در هفته چهارم از لیگ ملت‌های اروپا، آلمان و سوئیس در خاک آلمان به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی پر گل سه بر سه رسیدند. تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید در این رقابت‌ها به رکورد جدیدی در تیم ملی آلمان رسید.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس که همواره یکی از بازیکنان اصلی رئال مادرید و تیم ملی آلمان بوده است، اکنون به 100 بازی ملی برای آلمان‌ها رسیده است. او در این 100 بازی 17 گل به ثمر رسانده است. کروس در تمامی رده‌های سنی تیم ملی آلمان بازی کرده است. او در قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 نقشی کلیدی ایفا کرد و حتی به عقیده برخی از رسانه ها بهترین بازیکن جام جهانی بود. فیفا رسما لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن رقابت های جام جهانی 2014 برگزید اما رسانه‌ها معتقد بودند که کروس عملکرد بهتری داشته است.

تونی کروس پس از درخشش در جام جهانی 2014، از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد و تبدیل به یکی از مهره های اصلی این تیم شد. کروس در رئال مادرید توانست سه بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و تاریخ ساز شود. او همواره مورد اعتماد زیدان بوده است و یواخیم لوو هم در تیم ملی آلمان به شدت به او علاقه دارد. کروس می‌تواند موفقیت های بیشتری را در سال های آینده بدست بیاورد.

1470