توقف آلمان و شکست غیرمنتظره اسپانیا؛ گره صدرنشینی، کور شد!

توقف آلمان و شکست غیرمنتظره اسپانیا؛ گره صدرنشینی، کور شد!

خبرگزاری فوتبالی - نتایج هفته چهارم لیگ ملت های اروپا برای اسپانیا و آلمان کاملا غیرمنتظره بود.

به گزارش فوتبالی، در شبی که سوئیس نمایش بسیار خوبی داشت نتوانست المان را شکست بدهد و بازی با تساوی سه بر سه به اتمام رسید.گاورانوویچ و فرولر توانستند سوئیس را پیش بیاندازند اما ورنر اختلاف را کم کرد تا بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به اتمام برسد. هاورتز در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و گاورانوویچ دبل خود را تکمیل کرد تا سوئیس دوباره پیش بیافتد اما گنابری در دقیقه 60 بازی را به تساوی کشاند. بدین ترتیب سوئیس و آلمان به تساوی رضایت دادند.

اما نتیجه غیرمنتظره مربوط به شکست اسپانیا بود. شکست تیم لوئیز انریکه با گل سیگانکوف در دقیقه 76 باعث شد تا برای دو بازی پایانی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا که در آبان ماه برگزار می شود، جدال به شدت داغ باشد چرا که سه تیم بالای جدول شانس بالایی برای صدرنشینی گروه و صعود به نیمه نهایی مسابقات خواهند داشت.

اسپانیا با این شکست هفت امتیازی و صدرنشین گروه ماند. آلمان و اوکراین با شش امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. سوئیس فعلا دو امتیازی است و احتمال این که صدرنشین گروه شود خیلی کم است اما تلاش خود را خواهند داشت تا در رده چهارم قرار نگیرند و به لیگ بی سقوط نکنند. مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ ملت های اروپا در مهرماه 1400 برگزار خواهد شد که فقط صدرنشین گروه شانس حضور در نیمه نهایی را دارد.

4125