کیه‌لینی: با کریستیانو صحبت کردم؛ او خوب است و آفتاب می‌گیرد!

کیه‌لینی: با کریستیانو صحبت کردم؛ او خوب است و آفتاب می‌گیرد!

خبرگزاری فوتبالی - جورجیو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا پیش از دیدار تیم ملی کشورش مقابل هلند در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. او علاوه بر شرایط ایتالیا، درباره هم‌تیمی‌اش در یوونتوس، کریستیانو رونالدو هم صحبت کرد. به تازگی مشخص شده که فوق ستاره پرتغالی مبتلا به کروناست.

به گزارش فوتبالی، کرونا اخیرا در میان بازیکنان لیگ ایتالیا افزایش یافته است. کیه لینی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" افزایش آمار در چند هفته اخیر تعجب آور نیست ، تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم ادامه دادن فشارها و اقدامات احتیاطی لازم است ، اما ما نمی توانیم متوقف شویم. اولین دلیل اقتصادی است ، زیرا فوتبال یک صنعت مهم و گسترده است. همچنین برای ادامه کار یک نیاز اجتماعی وجود دارد ، زیرا در چند هفته آینده تعطیلات بیشتر خواهد شد. ما آماده ایم که با انجام برخی خطرها ، سهم خود را ایفا کنیم."

کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس درباره شرایط رونالدو گفت:" من با کریستیانو صحبت کردم ، او خوب است و در حال آفتاب گرفتن است ، او وقتی آماده شود برمی گردد. ما نگران نیستیم ، اما این موضوع باعث حواس پرتی است و همه ما می دانیم که چند ماه آینده بسیار دشوار خواهد بود. ما به همان اندازه متقاعد شده ایم که باید به خاطر فوتبال ادامه دهیم."

1470