روکا: از پیروزی 8-2 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا خوشحال شدم

روکا: از پیروزی 8-2 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا خوشحال شدم

خبرگزاری فوتبالی -  مارک روکا هافبک سابق اسپانیول که اخیرا به بایرن مونیخ ملحق شده در مصاحبه اخیر خود به بارسلونا کنایه زده است. در حقیقت اسپانیول و بارسلونا به عنوان دو تیم همشهری همیشه با هم کل کل داشته اند و به نظر می رسد که روکا به همین دلیل کنایه زده است. وی در مصاحبه با رسانه های آلمان با یادآوری بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر لیسبون گفت:" از پیروزی 8-2 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا خوشحال شدم."

به گزارش فوتبالی، مارک روکا با یادآوری شکست تحقیرآمیز بارسلونا گفت:" می دانید که رقابت بزرگی میان بارسلونا و اسپانیول وجود دارد. طبیعتا من طرفدار بایرن  بودم و بعد از بازی خیلی خوشحال شدم هر چند که اختلاف نتیجه به حدی زیاد بود که همه شگفت زده شدیم. برتری بایرن مونیخ درون زمین مشهود و بی نظیر بود."

روکا 23 ساله در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به بایرن مونیخ ملحق شد. او در سال 2008 به رده های پایه اسپانیول ملحق شد و پس از 12 سال این تیم را ترک کرد تا راهی بایرن مونیخ شود و فوتبالش را در تیمی ادامه بدهد که قهرمان اروپا شده است. البته بارسلونا برای خرید در خط هافبک به دنبال جذب فدریکو والورده از رئال مادرید بود اما پس از پاسخ منفی رئال مادرید به سراغ روکا رفتند.

4125